Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

μπαμπά,μαμά...συγνώμη...

Μπαμπά και μαμά...
Συγνώμη που σας τυραννάω τόσο καιρό με την υποτιθέμενη εφηβεία μου.Συγνώμη που ποτέ δεν προσπάθησα να σας καταλάβω πραγματικά.Συγνώμη που το μόνο που ήξερα να κάνω ήταν να σας κατακρίνω αντί να προσπαθήσω να σας κατανοήσω.Συγνώμη που δεν μπόρεσα ποτέ να σας κάνω πραγματικά υπερήφανους.Συγνώμη που σας στενοχώρησα τόσες πολλές φορές.Συγνώμη που σας είπα σκληρά λόγια χωρίς να τα σκεφτώ πρώτα και χωρίς να τα πάρω ποτέ πίσω.Συγνώμη που δεν εκτίμησα ποτέ όλα αυτά που μου προσφέρατε όσο τους άξιζε.Συγνώμη που δεν εκτίμησα κι εσάς τους ίδιους.Συγνώμη που ήμουν τόσο εγωίστρια και στενόμυαλη και τα έβλεπα όλα τόσο μονόπλευρα στήνωντάς σας συνέχεια στη γωνία.Συγνώμη που δεν σας έκανα ποτέ ευτυχισμένους.Συγνώμη που δεν ήμουν ποτέ η κόρη που θα θέλατε.Συγνώμη που σας πίκρανα τόσες φορές.Συγνώμη που σας ρεζίλεψα άλλες τόσες.Συγνώμη που δεν μπόρεσα ποτέ να κάνω κάτι όμορφο και καλό για σας.Συγνώμη που σας έβλεπα σας πράδειγμα προς αποφυγή ενώ θα έπρεπε να προσπαθώ να σας μοιάσω.Συγνώμη που δεν κάθησα ποτέ να συζητήσω μαζί σας χωρίς άμυνες και καχυποψία.Συγνώμη που σας είπα τόσα ψέματα.Συγνώμη που χαρακτήριζα τις πράξεις σας χωρίς να σκέφτω πρώτα.Συγνώμη που υπήρχαν στιγμές που σκεφτόμουν ότι μπορεί και να σας μισούσα.Συγνώμη που για καιρό ο μόνος στόχος μου ήταν να φύγω μακρυά σας.Συγνώμη που πολλές φορές ξεσπούσα τα νεύρα μου επάνω σας.Συγνώμη για το απαίσιο και άλλωτε φρικτό φέρσιμό μου.Συγνώμη που δεν σας είπα ποτέ πόσο σας αγαπώ και ακόμα περισσότερο που δεν σας το έδειξα ποτέ.Συγνώμη που δεν σας είπα ποτέ συγνώμη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου