Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

2011...τέλος...

    Να 'μαστε λοιπόν εδώ!Λίγες ώρες πριν την αλλαγή του έτους και το τέλος του 2011!Δεν θα αναφερθώ καν σε όλες αυτές τις φήμες περί του τέλους του κόσμου που θα έρθει με το 2012...Τα θεωρώ τελείως ανόητα όλα αυτά.Το θέμα μου και η αφορμή των σκέψεών μου είναι ότι το 2011 έφυγε...Άδικα?Δεν ξέρω...Ή μάλλον ξέρω...
   Έφυγε χωρίς να το καταλάβω...Γεμάτο δάκρυα,κλάμα αλλά και γέλια,χαρές...Και τι έμεινε από όλο αυτό;Μόνο μνήμες...Μνήμες και κάποιες φωτογραφίες για να μου θυμίζουν ότι ο χρόνος περνάει και γω κάθομαι και τον κοιτάω ανήμπορη να τον ελέγξω και να τον εκμεταλλευτώ όπως θέλω και όπως πρέπει...Κάθομαι απλός θεατής της ζωής μου και τη βλέπω να περνάει μπροστά από τα μάτια μου σαν κλάσματα δευτερολέπτων...Άραγε όλος ο κόσμος έτσι αντιλαμβάνεται το χρόνο ή τη ζωή του γενικά;Μήπως είμαι η μοναδική που σκέφτεται έτσι;Και αν είμαι η μοναδική τότε τι είναι αυτό που με κάνει να σκέφτομαι έτσι;Τι κάνω λάθος και χάνω έτσι απλά τη ζωή μου;Και αν δεν είμαι μοναδική και υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που σκέφτονται έτσι τότε όλοι αυτοί οι άνθρωποι που είναι για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας;
   Έχουν όμως στην τελική κανένα νόημα όλα αυτά;Θέλω να πω...τι σημασία έχει αν τα σκέφτομαι όλα αυτά όταν τα πράγματα είναι και πάλι τα ίδια;Τώρα θα μου πεις γίνεται μια αρχή...Και τι να το κάνω όταν παραμένω στάσιμη στα ίδια;...
    Θέλω πολύ να προχωρήσω στη ζωή μου,να πάω παρακάτω όμως δεν ξέρω αν είμαι άξια για κάτι τέτοιο.Αν το αξίζω...Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν το,ταλέντο να το πω(;),το λέει η καρδιά τους;έχουν το δυναμισμό;δεν ξέρω...και ότι βάζουν στόχο το καταφέρνουν με κόπο ή χωρίς,το καταφέρνουν!Τι παραπάνω έχουν από εμένα αυτοί οι άνθρωποι και μπορούν και προχωρούν παρακάτω;Ή μάλλον τι παρακάτω έχω εγώ από αυτούς;Ω!Θεέ μου!Πρέπει να είμαι πολύ εγωίστρια τελικά...Από την αλλαγή του χρόνου ξεκίνησα και πάλι σε μένα κατέληξα...Χαχα!Είναι τρελό!
    Όπως και να έχει το συμπέρασμα είναι ένα: Ένας χρόνος ακόμα πέρασε και δεν άγγιξε...Πέρασε και χάθηκε στην ομίχλη του παρελθόντος αφήνοντας τη θέση του για τον επόμενο...Το θέμα είναι ο επόμενος θα χαθεί κι αυτός ή κάτι θα αλλάξει;Ή μάλλον τι πρέπει να κάνω εγώ για να αλλάξει;Μακάρι να μπορέσω να βρω τον εαυτό μου αυτή τη φορά...
    Εύχομαι σε όλους ένα ευτυχισμένο 2012 με αγάπη,γέλιο και υγεία!Βασικές προυποθέσεις για μια ευτυχισμένη ζωή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου