Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Τσικνοπέμπτηηηη...!!!!!!!!!!!

   Τρελό πανηγύρι στην πόλη μου!!!Και γω σαν τη μύγα μέσα στο γάλα...Χαχα!Πάντως γέλασα πολύ!Δεν μπορώ να πω ότι πέρασα υπέροχα αλλά ας μην είμαστε πλεονέκτες, πέρασα πάρα πολύ καλά!!!!!!!!!
   Πρώτα απ'όλα είδα έναν πολύ καλό μου φίλο που είχα να δω πάρα πολύ καιρό και πραγματικά άρηκα τόσο μα τόσο πολύ που τον είδα!!!Μου έλειψε ο χαζος...Μετά είδα και άλλο πολύ κόσμο και ντουνιά...Χαχα!Και είχα και μία ακόμα εμπειρία...
   Μία φίλη μου συμματείχε σε μία ανταλλαγή μαθητών με την Σλοβενία και αφού πήγε αυτή εκεί ήρθαν και οι Σλοβένες εδώ.Η κοπέλα που ήταν με την φίλη μου ήταν πάρα πολύ γλυκιά και πάρα πολύ όμορφη!!!Είχε μάθει και λίγες φράσεις και λέξεις στα ελληνικά όμως πάθετε πλάκα...Δεν έτρωγε κρέας!!!Και απ'ότι μου είπε η φίλη μου τρώνε πάρα πολλές σούπες.Να τις βλέπατε πως κοιτούσαν όλον αυτόν τον κόσμο που ήταν ντυμένος καρναβάλια...Είχαν πραγματικά πολύ πλάκα!Και κάθε τρεις και λίγο φωτογραφία...Ομολογώ όμως ότι η συγκεκριμένη κοπέλα, η Ίβα, έτσι την έλεγαν ήταν πραγματικά πολύ γλυκιά!!!Τεσπα...
    Ντύθηκα και γω...Με αυτοσχέδια στολή φυσικά όμως ντύθηκα...Ντύθηκα μαύρος κύκνος από την ταινία ''Μαύρος Κύκνος''...Χαχα!
   Αλλά μέσα σε τόση χαρά δεν θα μπορούσε να εκλείπει και η λύπη...
   (...)
   Το ηθικό δίδαγμα?
   Η μοίρα δεν μας θέλει ούτε πολύ ευτυχισμένους ούτε πολύ δυστυχισμένους.Είναι ενάντια στην ισοροπία και στην τάξη των πραγμάτων!Και πάει στο καλό όταν είμαστε πολύ δυστυχισμένοι καλά κάνει και μας φέρνει στο δρόμο μας την ευτυχία για να επανέλθουμε.Όμως όταν είμαστε πολύ ευτυχισμένοι γιατί πρέπει να μας φέρει τη δυστυχία?Για να μην πάρουν τα μυαλά μας αέρα?Είναι κάποια π΄ραγματα που πραγματικά δεν μπορώ να τα καταλάβω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου