Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Τοπία...1 εικόνα=1000 λέξεις

Όλα αυτά τα τοπία που σας παρουσιάζω τα έχω φωτογραφήσει εγώ η ίδια...Ελπίζω να σας αρέσουν όπως αρέσουν και σε μένα...Απολαύστε...

Δέντρα και ελευθερία δίπλα στο δρόμο...


Και λίγος ''πολιτισμός'' μέσα στο πράσινο...

Δύο πολυβολία...Η ιστορία είναι το παρελθόν μας,καθορίζει το παρόν μας και προειδοποιεί για το μέλλον...Γιάυτό και βρίσκεται παντού!

Είναι όμορφη η άνοιξη!!!Με λουλούδια,χρώματα και αρώματα...

Μια άλλη άποψη του ήλιου...Παιχνίδια με το φως...


΄Ενα πρωινό όπως όλα τα άλλα από το μπαλκόνι μου...Κι όμως κάθε πρωινό οφείλουμε να το βλέπουμε διαφορετικά...Είναι κάτι καινούριο και μοναδικό...Γι'αυτό μην χάσεις ούτε ένα πρωινό!


Η αυλή του σχολείου μου χιονισμένη...

Για έναν περίπατο ξεκινήσαμε και τελικά γύρισα με ένα άλμπουμ φωτογραφίες...











 Ο ουρανός λίγο πριν τη δύση...


Σε διαφορετικό μέρος και ο ήλιος μόλις έχει δύσει.Απέναντι τα σπίτια που φαίνονται είναι το χωρίο μου...





Από το 'ξωκκλήσι του Αγίου Αθανασίου...



Από το μπαλκόνι του σπιτιού μου στο χωριό αυτό το υπέροχο ουράνι τόξο!!!
''Για να δεις το ουράνιο τόξο πρέπει να αντέξεις την μπόρα''

Το φεγγάρι...Και η νύχτα φοράει τα καλοκαιρινά της...

Το μεγαλύτερο φεγγάρι του χρόνου...

Το 'ξωκλλήσι του Αη-Θανάση...


Το Ποντικονήσι στην Κέρκυρα...!!!


Στην Κέρκυρα...













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου