Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Δεν μετανιώνω...

Δεν μετανιώνω για τα λόγια που είπα αλλά για τα λόγια που φοβήθηκα να πω και σώπασα.
Δεν μετανιώνω γι'αυτά που απαίτησα από τη ζωή μου αλλά γι'αυτά που έπρεπε να απαιτήσω και τα άφησα να τα πάρει το κύμα στη θάλασσα του ''εμείς''.
Δεν μετανιώνω που δεν είπα όχι στα πρέπει της κοινωνίας αλλά που δεν είπα ναι στα θέλω μου.
Δεν μετανιώνω για την πορεία της ζωής μου αλλά για το ότι δεν έχω το θάρρος να την τερματίσω μια ώρα αρχύτερα.
Δεν μετανιώνω που πάντα εκτιμούσα τα μικρά πράγματα της ζωής αλλά που δεν ήμουν αντάξιά τους.
Δεν μετανιώνω για τα δικά μου λάθη αλλά για τα σωστά των άλλων που ακολούθησα.
Δεν μετανιώνω για το ότι ζητούσα πάντα την αλήθεια στη ζωή μου αλλά για το ότι πολλές φορές αν και έβλεπα πως κάποια πράγματα ήταν ψέματα δεν διεκδίκησα τα αληθινά.
Δεν μετανιώνω για την υπομονή που δείχνω σε όλα αλλά που ποτέ δεν έδειξα ότι έχει και τα όριά της.
Δεν μετανιώνω που δεν θεωρώ τους τσακωμούς ως τρόπο για επίλυση των προβλημάτων αλλά που δεν ύψωσα τη φωνή μου τις φορές που ήταν απαραίτητο.
Δεν μετανιώνω για τις φορές που ήμουν αφθόρμητη αλλά για εκείνες που ήμουν ''μαζεμένη'' ενώ έπρεπε να αφήσω την τρέλα να βγει από μέσα μου.
Δεν μετανιώνω για τα ''σ'αγαπώ'' που ένιωσα αλλά που φοβήθηκα να τα εκφράσω με λόγια.
Δεν μετανιώνω που σ'αγάπησα και ακόμα σ'αγαπώ αλλά που ποτέ δεν βρήκα τα κατάλληλα λόγια για να το εκφράσω γιατί φοβήθηκα πως θα σε τρομάξω.
Δεν μετανιώνω για τις επιλογές μου.Αυτές με έφεραν κοντά σου.Μετανιώνω που δεν πολλές φορές πήρα λάθος επιλογές όσο είμαστε μαζί.
Δεν μετανιώνω για τις εμπειρίες που ζω μαζί σου αλλά γιατί δεν μπορώ να τις κάνω περισσότερες.
Δεν μετανιώνω που που έκανα θυσίες για τους ανθρώπους που αγαπώ, γιατί δεν ήταν θυσίες.Ήταν μια απλή εκδήλωση αγάπης.
Δεν μετανιώνω για τη βοήθεια που παρείχα σε όσους μου τη ζητούσαν.Θα ήταν σα να την έπαιρνα πίσω.
Δεν μετανιώνω που έχω πάντα ως πρώτο μου μέλημα την ευτυχία των δικών μου ανθρώπων.Είναι κάτι σαν στόχος ζωής για μένα.
Δεν μετανιώνω που προσπαθούσα πάντα να κάνω τους άλλους να γελάνε κι ας έκλαιγα μέσα μου. Άλλωστε για μένα πάντα είχε αξία το γέλιο των άλλων κι ας μην μπορούσα να τους ακολουθήσω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου